Citroen GT je nový koncept sportovního vozu od francouzské automobilky. Zatím téměř každý den ukáže automobilka jeden snímek, pojďme se tedy podívat na sérii fotek, které ukážou různé detaily tohoto vozu.
Kdybychom měli psát o každém obrázku, který Citroen vypustí na téma studie GT, asi bychom nedělali nic jiného. Za pár dní co jsme naposledy o Citroenu psali se zase několik obrázků nastřádalo a to vydá na článek.
Citroen GT je předobrazem závoďáku, který bude kroužit okruhy v nové verzi počítačové hry pro Sony Playstation.
Díky tomu, že nejde o nic, co by se časem objevilo v sérii, designéři měli docela volnou ruku. Na autosalonu v Paříži uvidíme jistě zajímavé auto. Zatím se navnaďme několika polozakrytými fotkami.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.