Aston Martin plánuje na autosalonu v Paříži, který začne už za několik dní, uvést i na míru konstruovanou sérii aut, která se bude jmenovat One-77. Na internetu se objevily první snímky a jde o opravdového Astona
Tato novinka britské automobilky Aston Martin se bude zakládat na nevšední konfigurovatelnosti, každý zákazník si udělá takové auto, jaké se jemu samotnému bude líbit. Informovali jsme o něm už v tomto starším článku.
Oproti původním předpokladům bude na konfigurovatelnost přeci jen trochu menší než se čekalo. Odpadne možnost mít čtyři sedadla.
Základem bude ručně vyráběný hliníkový prostorový rám, přičemž některé prvky budou kombinovány s karbonem. Řízení bude možné přestavět na libovolnou stranu a pod kapotou najdeme asi dvanáctiválec 7,3 litru.
Cena je podle neoficiálních informací stanovena na 1,05 milionu liber, tedy asi 32 milionů korun a to bez daně. Oproti tomu se vyrobí jen 77 kusů této speciality.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.