Volkswagen Caddy letos vůbec poprvé dostal pod svoji karoserii i rozvod výkonu na všechna čtyři kola Haldex. Na podtrhnutí tohoto nového potenciálu automobilka představila studii, kterou nazvala PanAmericana.
Na veletrhu užitkových aut v Hannoveru se vedle sériové verze Caddyho s pohonem všech čtyř kol představila i studie Panamericana. Nehledejme v tom žádnou super technologii, Volkswagenu šlo o zdůraznění novinky.
Pod kapotou najdeme tradiční dieselový čtyřválec 1,9 TDI a samozřejmě i pohon všech kol 4motion.
Na discích jsou nazuty pneumatiky 215/70 R16, které mají ukázat své přednosti ve všech typech terénů. V interiéru najdeme sadu doplňků z béžové kůže včetně kapsáře na bocích kufru.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.