Volkswagen Caddy letos vůbec poprvé dostal pod svoji karoserii i rozvod výkonu na všechna čtyři kola Haldex. Na podtrhnutí tohoto nového potenciálu automobilka představila studii, kterou nazvala PanAmericana.
Na veletrhu užitkových aut v Hannoveru se vedle sériové verze Caddyho s pohonem všech čtyř kol představila i studie Panamericana. Nehledejme v tom žádnou super technologii, Volkswagenu šlo o zdůraznění novinky.
Pod kapotou najdeme tradiční dieselový čtyřválec 1,9 TDI a samozřejmě i pohon všech kol 4motion.
Na discích jsou nazuty pneumatiky 215/70 R16, které mají ukázat své přednosti ve všech typech terénů. V interiéru najdeme sadu doplňků z béžové kůže včetně kapsáře na bocích kufru.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?