CITROËN ČR rozšiřuje svou nabídku osobních vozů s možností přestavby na užitkovou verzi N1 s odpočtem DPH.
Vozy C5 Break N1 nabízejí běžné pětimístné uspořádání interiéru, s instalovanou dělící přepážkou. Cena přestavby činí 16 000 Kč. Užitkový C5 Break doplňuje širokou paletu modelů Citroën s možností přestavby na verzi N1, zahrnující Xsaru Picasso, Berlingo, C8 a Jumpy Combi. • Xsara Picasso N1 – běžné verze od 441 230 Kč bez DPH, akční model Holiday dokonce od 429 016 Kč bez DPH • Berlingo N1 – od 343 352 Kč bez DPH • C5 Break N1 – od 725 410 Kč bez DPH • C8 N1 – od 728 598 Kč bez DPH • Jumpy Combi – 499 900 Kč bez DPH Možnost přestavby vozu na verzi N1 je samozřejmě slučitelná se všemi aktuálními nabídkami značky Citroën. Citroën Česká republika
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?