CITROËN ČR rozšiřuje svou nabídku osobních vozů s možností přestavby na užitkovou verzi N1 s odpočtem DPH.
Vozy C5 Break N1 nabízejí běžné pětimístné uspořádání interiéru, s instalovanou dělící přepážkou. Cena přestavby činí 16 000 Kč. Užitkový C5 Break doplňuje širokou paletu modelů Citroën s možností přestavby na verzi N1, zahrnující Xsaru Picasso, Berlingo, C8 a Jumpy Combi. • Xsara Picasso N1 – běžné verze od 441 230 Kč bez DPH, akční model Holiday dokonce od 429 016 Kč bez DPH • Berlingo N1 – od 343 352 Kč bez DPH • C5 Break N1 – od 725 410 Kč bez DPH • C8 N1 – od 728 598 Kč bez DPH • Jumpy Combi – 499 900 Kč bez DPH Možnost přestavby vozu na verzi N1 je samozřejmě slučitelná se všemi aktuálními nabídkami značky Citroën. Citroën Česká republika
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.