Bentley Arnage je na trhu již dlouho, předlouho. Výkonná a luxusní limuzína je zralá do důchodu a právě proto si do Paříže přichystala trochu smutnou sérii s názvem Final series. Jedna z legend autoprůmyslu tak potichu odejde.
Tradice. To je to pravé slovo, které značka Bentley ztělesňuje v plném rozsahu. S jednou z tradic se ovšem budeme muset v nejbližší době rozloučit, Bentley Arnage totiž po deseti letech výroby odchází.
Bentley ohlásil, že na autosalonu v Paříži představí sérii na rozloučenou, Final series. Vyrobeno bude 150 těchto aut a potom… To se ještě neví.
Nový Bentley Continental jistě ztělesňuje moderní vyjádření této značky, které by se mohlo odrazit i v nástupci Arnage. Sama automobilka se k nástupci odmítá vyjadřovat, jak bývá zvykem. Otázkou je, jestli i novinka dostane pod kapotu tradiční osmiválec 6,75, který právě letos slaví svých 50 let.
Arnage je posledním Bentleyem, který byl vyvíjen společně s automobilkou Rolls-Royce a tvořil dvojče modelu Silver Seraph. Zatímco Rolls Royce koupilo BMW, Bentley, po desetiletí neoddělitelná součást Rollsu, připadlo koncernu Volkswagen
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?