Bentley Arnage je na trhu již dlouho, předlouho. Výkonná a luxusní limuzína je zralá do důchodu a právě proto si do Paříže přichystala trochu smutnou sérii s názvem Final series. Jedna z legend autoprůmyslu tak potichu odejde.
Tradice. To je to pravé slovo, které značka Bentley ztělesňuje v plném rozsahu. S jednou z tradic se ovšem budeme muset v nejbližší době rozloučit, Bentley Arnage totiž po deseti letech výroby odchází.
Bentley ohlásil, že na autosalonu v Paříži představí sérii na rozloučenou, Final series. Vyrobeno bude 150 těchto aut a potom… To se ještě neví.
Nový Bentley Continental jistě ztělesňuje moderní vyjádření této značky, které by se mohlo odrazit i v nástupci Arnage. Sama automobilka se k nástupci odmítá vyjadřovat, jak bývá zvykem. Otázkou je, jestli i novinka dostane pod kapotu tradiční osmiválec 6,75, který právě letos slaví svých 50 let.
Arnage je posledním Bentleyem, který byl vyvíjen společně s automobilkou Rolls-Royce a tvořil dvojče modelu Silver Seraph. Zatímco Rolls Royce koupilo BMW, Bentley, po desetiletí neoddělitelná součást Rollsu, připadlo koncernu Volkswagen
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.