Když jsem večer psal o tom, že Maserati má v plánu v Paříži představit nějaké to překvapení, netušil jsem, že hned další ráno ho najdu již na webu. Maserati upravilo své GranTurismo tak, aby mohlo na závodní trať.
Maserati se rozhodlo následovat svoji dlouhou závodní historii a představit další závodní auto. V současné době krouží po okruzích celého světa trochu extrémní Maserati MC12 Corse, bude ho následovat o něco slabší GranTurismo MC Corse.
Tato novinka se nám zatím představuje jen jako koncept, k výrobě ovšem asi nebude daleko.
Pod kapotou zůstane motor z GranTurisma S, ovšem jeho výkon se posune z 430 na 450 a to průchodnějším výfukovým a sacím potrubím.
Vůz vyhovuje specifikacím FIA a to i v ohledu bezpečnosti, čekejme tak bezpečnostní rám a celkově vyztuženou karoserii.
Nikdo zatím oficiálně neřekl že jde o ono překvapení, o kterém jsem psal teprve před několika hodinami. Tak co, vyrukuje automobilka s trojzubcem ještě s nějakým překvapením?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?