Na webu tunerské společnosti jménem 9ff se objevila zajímavá informace doprovázená dvojicí obrázků. Podle ní 9ff již přijímá objednávky na upravenou verzi Porsche Panamera. Trochu zvláštní když jsme ještě neviděli ani sériový kus.
Porsche Panamera jsme zatím viděli teprve na první fotografii, která ukazovala jen část přídě. Nyní tuner 9ff ukázal obrázky, na kterých je Panamera celá, ale zase jen v siluetách.
9ff je německá společnost, která se právě na Porsche specializuje. Nedávno s extrémně upraveným 911 turbo jela přes 400 km/h.
Bylo jasné, že Porsche Panamera nebude moci uniknout hledáčku techniků této společnosti. Málokdo ovšem mohl tušit, že se tak stane ještě před premiérou tohoto sportovně luxusního sedanu. A stalo se tak.
Pokud chce tedy někdo objednávat tuning vozu, u kterého ještě nikdo neviděl ani sériovou podobu, může. Já bych to ovšem navrhl na cenu "zajíc v pytli roku 2008".
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.