Italové nás dneska velmi silně napínají. Společnost Lamborghini vypustila do světa třetí obrázek zachycující detail nového modelu, kterému čím dál více lidí začíná říkat Urus. Co tedy uvidíme v Paříži?
Napětí se stupňuje a spekulací je čím dál více. Poslední indicie ukazují na to, že půjde o zbrusu nový model.
Nynější třetí fotka zachycuje zadní část, přesněji zadní lampu tvořenou z LED diod. Tato moderní technologie umožňuje velmi úzkou linii a tím pádem dynamický tvar.
Podle všech dosavadních indicií bude nový model supersportovním sedanem. Motor je podle tvaru kapoty umístěn vepředu, což je důležitá zpráva.
Lamborghini si nechalo zaregistrovat jméno Urus, proto se mnoho serverů domnívá, že právě tohle by mohlo být jméno nového sedanu, který bude konkurovat Porsche Panamera a především Aston Martinu Rapide.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.