Italská společnost Maserati vypustila do světa informaci o tom, že má v plánu na autosalonu v Paříži ukázat světu nějaké tajemné překvapení. Každým dnem vidíme jak se množství zajímavostí v Paříži zvyšuje.
Maserati je tajnůstkářské. Nechce nám prozradit co tak velkého se má na autosalonu v Paříži stát a ještě k tomu nám předhazuje několik možností.
Na webu maserati.com je totiž hlasování. Lidé mohou tipovat, zda se v Paříži ukáže nové auto, nová reklamní kampaň, nový web, nové ředitelství, nové logo či nový design tradičního trojzubce.
Co se aut týče, v úvahu připadají dvě. Pod plachtou se mohou ukrývat buď nový kabriolet, nebo menší kupé (možná kupé-kabriolet). Kabrio by bylo založeno na kupé GranTurismo, menší kupé by vycházelo z Ferrari California a utvořilo by nový základ modelové řady.
Odpověď se dozvíme 2. října v Paříži.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.