Obrázky nového Renault Mégane jsme viděli už detailně. Nyní se na světlo světa dostaly fotky další, totiž černobíle fotografie Méganu kupé, které zveřejnil patentový úřad, kam Renault fotografie zaslal.
Mégane kupé je pro Renault návratem k siluetě, kterou nosila první generace Méganu. Druhá generace totiž silně zhranatěla, což se nejvíce projevilo na hatchbacku. Kupé v této generaci zastupovala jen třídveřová verze hatchbacku, popřípadě kupé-kabriolet.
Kupé má o poznání dynamičtější linie než hatchback a je pravděpodobné, vlastně téměř jisté, že výkonné verze bude prodávány především jako kupé.
Na oficiální informace si budeme muset ještě počkat. Zatím není jasné, bude-li kupé vystavováno v Paříži po boku hatchbacku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.