Korejská automobilka Hyundai snížila ceny svých dvou modelů Accent a Getz. Tyto dva pomalu zastarávající modely se prodávají za velmi nízké ceny, za které se většinou prodávají auta o celou třídu menší.
Polar, to je název edice, která nyní provází Accenty a Getzy.
Menší Getz Polar bude možné kopit za pěkných 179 tisíc korun, což představuje slevu 55 tisíc. K výbavě navíc patří ještě autorádio a sada zamních pneumatik.
Větší Accent je možné sehnat taktéž za výhodnou cenu, totiž za 218 tisíc korun, což představuje slevu asi 60 tisíc. K výbavě je opět řpidáno rádio a sada pneumatik.
Bližší informace nabídne Hyundai na svém webu nebo u dealerů.
Oba modely již pějí své labutí písně, jejich život se totiž nenávratně chýlí ke konci. Getz bude nahrazen i20, třída Accentu již novější model má, jde o i30.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.