Nedávno jsme Vám přinesly první fotografii nového konceptu od Lamborghini, dnes byla zveřejněna další, tentokrát náhled kola.
V předchozím článku o tomto konceptu se objevil kousek něčeho. Dnes jde na první pohled poznat o co jde. Krásně provedené kolo je obuté do pneumatik Pirelli PZero, jak je taktně naznačeno červeným zvýrazněním. Dále si můžeme všimnout italské trikolóry. Podle spekulací na zahraničních fórech půjde podle tvaru předního blatníku o vůz s motorem vpředu.
Další spekulace naznačují, že by se mohlo jednat o čtyřdveřové kupé, něco ve stylu Porsche Panamera. Tomu by nasvědčovala i ona "revoluční" věta zmíněná v prvním článku. Nechme se překvapit, s čím "Lambo" vyrukuje dále.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.