Neustálá inovace, to je cesta k pokroku. Honda se rozhodla připravit řidičům svých aut v případě nehody co nejměkčí dopad a tak i provedla. Nová generace airbagů má mnohem lepší vlastnosti než ta současná.
Nový airbag, který Honda nazývá i-SRS airbag, má mnohem přesněji učenou strukturu samotného pytle. Díky tomu se airbag zformuje do daleko lepšího tvaru než předchůdci. Nejlépe je to vidět na fotografii výše.
Nová technologie je schopna vytvořit dříve řádný tlak k tomu, aby mohl polštář zachytit letící tělo, navíc jej mnohem déle drží. Airbag se také nafoukne více do šířky, což je jednoznačné pozitivum, neboť se tak sníži šance, že se tělo do airbagu "netrefí" a místo toho se potká s volantem.
Druhým systémem, který Honda představila, je systém kamer po obvodu vozidla, které kontrolují co se kolem něj děje. Vzhledem k tomu, že půjde o širokoúhlé kamery, zaberou celý prostor kolem vozu. Čtyři kamery budou umístěny v přídi, v zádi a ve zpětných zrcátkách vozidla. Na displeji v tak bude možné prohlédnout si celý obvod auta, což usnadní kupříkladu parkování. Širokoúhlá kamera navíc dokáže řidiči při vyjíždění z míst, odkud nemá dostatečný rozhled. Na displeji vše uvidí kamerou ve přídi.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.