Na internetu se objevil údajný dopis od Lucy di Montezemolo, ředitele Ferrari, ve kterém má vyjmenovat veškeré údaje o novém supersportovním Ferrari s kódovým označením FX150. Také máte pocit, že tu něco nehraje?
V dopise, který je k přečtení níže na stránce, se každý může dočíst, že Ferrari FX150 má mít pod kapotou dvakrát přeplňovaný V8 o výkonu téměř 800 koní. Maximální rychlost atakující hranici 400 km/h má doplňovat zrychlení na stovku za 2,7.
Model, který by měl v říjnu nastoupit na testy a v průběhu roku 2009 se představit, by byl 1300 kg těžký. Technologie F1 měly inspirovat novou sedmistupňovou převodovku a cena by se pohybovala kolem 1,25 milionu euro.
Podepsán sám Luca Cordero di Montezemolo.
Ihned poté, co se tento dokument dostal na web, mnozí lidé jej, a já se k nim nepokrytě připojím, označili za podvrh.
Dává to smysl. Proč by se sám nejvyšší šéf vypisoval s údaji byť toho nejdokonalejší Ferrari všech dob. Udělat podobný dokument je pro každého jen trochu schopnějšího uživatele grafických programů hračka. Na přesné detaily si budeme muset počkat, doufám tedy jen, že kolem tohoto papíru bude menší mela, než na přelomu předminulého a minulého století kvůli Rukopisům...
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.