Vedoucí vývoje Hondy, Masaaki Kato, prohlásil, že Honda nemá v plánu produkovat žádné plug-in hybridy. Automobilka totiž říká, že technologie ještě nedozrála dost daleko k tomu, aby mohla být plug-in technologie použita.
Honda byla vždycky s ekologickými projekty kupředu. Jeden z prvních sériových hybridů se jmenoval Honda Insight a podobně je na tom i s vodíkovým pohonem, když si vybraní lidé mohou zakoupit speciální Hondu FCX Clarity.
Technologie plug-in hybridu ovšem nepřijde Hondě dostatečně perspektivní, tedy alespoň zatím. Kato se nechal slyšet, že elektromobily nedokážou při současném stavu technologií poskytnout adekvátní řidičský zážitek. Říká také, že nově vyvíjené Li-Ion baterie nedokáží nabídnout zároveň spolehlivost, dojezd a cenu tak, jak to zákazníci chtějí.
Honda přesto hodlá představit několik standardních hybridů. Již v Paříži uvidíme koncept nového Insightu, vozu, který má porazit Prius. Časem se nám představí i hybridní sporťák CR-Z a vývojový tým je údajně pilně zaměstnán pracemi na novém Civicu hybrid.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.