Mitsubishi vypustilo zatím první fotku připravované novinky, kterou si chystá do Paříže. Nikdo zatím neví co se za ní skrývá a automobilka je tajemná, takže můžeme zatím jen hádat. Bude to snad nový Colt?
Dvě světla s nově typickou maskou Mitsubishi, to je všechno co zatím z novinky známe. Někteří spekulují, že půjde o rozsáhlý facelift malého Coltu. Nebo půjde o zbrusu model či jeho koncept?
Dále v Paříži uvidíme i dříve představený Lancer Sportback, Lancer Ralliart a také Lancer upravený pro Rally Paříž Dakar.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.