Peugeot představil další koncept, který poputuje do Paříže, aby se tam představil široké veřejnosti. Bude jím studie malého SUV, které se v hierachii modelů zařadí pod větší sportovně užitkový vůz s kódem 4007.
Třída malých SUV začíná být pořádně naditá a je vidět, že si ze zvyšujících cen ropy vůbec nic nedělá. Svůj příspěvek přidává i Peugeot, který při nedávném uvedení modelu 4007 (test naleznete zde) konečně do této třídy vstoupil.
Až se Prologue dostane do výroby, s největší pravděpodobností ponese označení 3008,.
O konceptu toho příliš nevíme, automobilka zveřejnila jen tři čísla. Dvojka udává obsah motoru pod kapotou. Dvě sta, to je výkon motoru udaný v koních a nakonec ještě číslice 109. Ta značí počet gramů CO2, které každý kilometr vyjdou z výfuku. Půjde samozřejmě o hybridní motor.
Nebude to jediný koncept, který si domácí automobilka pro autosalon v Paříži připravila, uvidíme i zatím jen napůl pojmenovaný koncept RC...
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.