Dlouhá rodová linie, která vede až k nové Astře, se nám představí na novém obrázku a videu, které Opel vypustil. Zkrátka očekávání nové Astry se stupňuje a Opel nás bude masírovat dalšími a dalšími podrobnostmi.
Opel Astra čtvrté generace bude mít tak slavné předky, že mu je můžeme snad všichni závidět. Tři generace Astry si získaly mnoho fanoušků, jim však předcházely generace Kadettů a Olympií.
Již od roku 1935 vyrábí Opel vozy, které se vyvinuly až v budoucí generaci, kterou bychom měli vidět až za rok na příštím autosalonu ve Frankfurtu.
Na snímku je patrné jak moc design vyjde z velkého sedanu Insignia.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.