Fiat 500 je stylovka se vším všudy a jako taková si zaslouží pořádné množství dodatečných úprav. O jednu z nich se postarala známá italská karosárna Castagna, která z maličkého italského auta stvořila plážové vozítko.
Kdysi před čtyřiceti lety se vyráběl Fiat 500 Jolly. Šlo o docela normální Fiat 500, který přišel o střechu, dveře a vlastně o všechno, co nebylo k provozu po plážích nutné.
Castagna se rozhodla legendu plážové pětistovky oživit. Italská karosárna vzala pětistovce opět střechu i dveře a vytvořila jedinečné dílo. Zpevnění zbytku karoserie a série dalších zásahů jistě neudělá z malého autíčka levnou záležitost. Tohle tvrzení podporuje i třeba karoserie obložená teakovým dřevem.
Pod kapotou je ekologický elektromotor o neudaném výkonu. Maximální rychlost je ale 130 km/h a dojezd příjemných 140 km. Nabíjení trvá jen 4 hodiny.
Sériová výroba začne ještě letos.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.