Původně se říkalo, že Opel Astra se představí společně s novým Golfem. Německá automobilka ale dnes připustila, že Astra letos premiéru nestihne. Oproti Golfu nabere roční zpoždění, což ji určitě nepomůže.
Abych byl přesný, informace nevypustil samotný Opel, ale jeho sesterská automobilka Vauxhall, což je značka, pod kterou se Opel prodává za průlivem La Manche, ve Velké Británii.
Kromě informací nám ukázal i trojici fotografií, přesněji jednu fotografii a dvě skici... co skici, pouhé linie. A ona fotografie... Ne že by nebyla ostrá, to ona je, ale bohužel na jiném místě, než kde nová Astra stojí.
Nová Astra dostane linie z většího sedanu Insignia, z menší Corsy a větší Antary zase převezme integrovaný držák kol FlexFix. Nový podvozek bude dalším krokem k dotažení špiček v této třídě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.