Volkswagen zanedlouho představí sadu optických doplňků pro své dva sportovnější modely. Do nabídky kromě nich hodlá zařadit také jeven velmi zajímavý lak se jménem V-protector. Půjde o speciální ochranu laku před poškozením.
Prvním vozem, který okrášlí tyto nové ozdoby, je Passat CC. Tento vůz dostane nový přední nárazník se spoilerem. Nejde jak o parádu, tento nový kus dokáže snížit odpor vzduchu a o malinký kousek i snížit spotřebu, automobilka tvrdí, že co se emisí CO2 týče, ty po instalaci poklesnou o jeden gram na kilometr.
Také nové Scirocco dostane svůj zkrášlovač. Agresivní tvary vykouzlí taktéž nové oplastování, nárazníky a spoilery.
Na veletrhu ve Frankfurtu, který proběhne 16-21. září, se představí také nová ochrana laku V-protector. Ta dokáže ochránit lak před odletujícími kamínky, poškrábáním nehty apod. Za příplatek by se mohl do aut dostat na počátku příštího roku, podobně jako spoilery na Sciroccu a Passatu CC.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.