Indická společnost Tata se ukazuje být černým koněm dnešního trhu. Vypadá to, že této indické štiky by se některé automobilky měly obávat více než konkurence z Číny. Dnes se musí mít na pozoru výrobci hybridů.
Podle posledních zpráv automobilka Tata testuje zajímavý prototyp v Norsku. Má jít o čistě elektrický vůz prodávaný v několika různých kombinacích a to podle kapacity baterií, bude tak možné dosáhnout jak nízké ceny, tak i vysokého dojezdu, jak si kdo zvolí či spíše jak bude moci.
Podle těch samých zpráv by měl dojezd dosáhnout velmi vysoké hodnoty 180 km, což je dosud docela nevídané. Tato kapacita by bohatě stačila na veškeré příměstské popojíždění a dojíždění.
Nevýhodou oproti budoucím plug-in hybridům jako Chevroletu Volt a Toyotě Prius je to, že jak dojdou baterie, bude je třeba dlouho nabíjet. Uvidíme která technologie bude v konečném důsledku úspěšnější...
Svůj čistě elektrický vůz hodlají stavět i v konkurenční indické automobilce, v Mahindře. Zkrátka i Indie jde prudce nahoru a Evropo, boj se!
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?