Indická společnost Tata se ukazuje být černým koněm dnešního trhu. Vypadá to, že této indické štiky by se některé automobilky měly obávat více než konkurence z Číny. Dnes se musí mít na pozoru výrobci hybridů.
Podle posledních zpráv automobilka Tata testuje zajímavý prototyp v Norsku. Má jít o čistě elektrický vůz prodávaný v několika různých kombinacích a to podle kapacity baterií, bude tak možné dosáhnout jak nízké ceny, tak i vysokého dojezdu, jak si kdo zvolí či spíše jak bude moci.
Podle těch samých zpráv by měl dojezd dosáhnout velmi vysoké hodnoty 180 km, což je dosud docela nevídané. Tato kapacita by bohatě stačila na veškeré příměstské popojíždění a dojíždění.
Nevýhodou oproti budoucím plug-in hybridům jako Chevroletu Volt a Toyotě Prius je to, že jak dojdou baterie, bude je třeba dlouho nabíjet. Uvidíme která technologie bude v konečném důsledku úspěšnější...
Svůj čistě elektrický vůz hodlají stavět i v konkurenční indické automobilce, v Mahindře. Zkrátka i Indie jde prudce nahoru a Evropo, boj se!
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?