Indická společnost Tata se ukazuje být černým koněm dnešního trhu. Vypadá to, že této indické štiky by se některé automobilky měly obávat více než konkurence z Číny. Dnes se musí mít na pozoru výrobci hybridů.
Podle posledních zpráv automobilka Tata testuje zajímavý prototyp v Norsku. Má jít o čistě elektrický vůz prodávaný v několika různých kombinacích a to podle kapacity baterií, bude tak možné dosáhnout jak nízké ceny, tak i vysokého dojezdu, jak si kdo zvolí či spíše jak bude moci.
Podle těch samých zpráv by měl dojezd dosáhnout velmi vysoké hodnoty 180 km, což je dosud docela nevídané. Tato kapacita by bohatě stačila na veškeré příměstské popojíždění a dojíždění.
Nevýhodou oproti budoucím plug-in hybridům jako Chevroletu Volt a Toyotě Prius je to, že jak dojdou baterie, bude je třeba dlouho nabíjet. Uvidíme která technologie bude v konečném důsledku úspěšnější...
Svůj čistě elektrický vůz hodlají stavět i v konkurenční indické automobilce, v Mahindře. Zkrátka i Indie jde prudce nahoru a Evropo, boj se!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.