Ach nebohé Bugatti. to jste někdo nemohli majitele tohoto skvostného vozu poučit, že Bugatti není Lamborghini a že na rozdíl od této italské značky, jejichž býci se prohánějí i po polích, Bugatti v genech ani špetku terénu nemá...
Auto není pes. Pes když něco neumí, dá se ho to naučit. Jistě, elektronika v motoru si poradí s ledasčíms, ale co je moc , to je moc.
Jeden majitel nejrychlejšího GT světa se rozhodl netrápit svého miláčka neustálým ježděném po silnicích a ukázat mu krásy a divy přírody. Pěkně a zblízka.
Co se ale nestalo, po krátkém výletu na pole pro něj musela přijet odtahovka. Majitel na to šel příliš zhurta a kotrmelec na bok auto zkrátka nepřežilo.
Jde o druhý Veyron, který postihl nešťastný osud. Z plánovaných tří set vyrobených kusů se tak důchodu dožije maximálně 298.
Fotky nabouraného Veyronu přinesl server gtspirit.com
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.