Ach nebohé Bugatti. to jste někdo nemohli majitele tohoto skvostného vozu poučit, že Bugatti není Lamborghini a že na rozdíl od této italské značky, jejichž býci se prohánějí i po polích, Bugatti v genech ani špetku terénu nemá...
Auto není pes. Pes když něco neumí, dá se ho to naučit. Jistě, elektronika v motoru si poradí s ledasčíms, ale co je moc , to je moc.
Jeden majitel nejrychlejšího GT světa se rozhodl netrápit svého miláčka neustálým ježděném po silnicích a ukázat mu krásy a divy přírody. Pěkně a zblízka.
Co se ale nestalo, po krátkém výletu na pole pro něj musela přijet odtahovka. Majitel na to šel příliš zhurta a kotrmelec na bok auto zkrátka nepřežilo.
Jde o druhý Veyron, který postihl nešťastný osud. Z plánovaných tří set vyrobených kusů se tak důchodu dožije maximálně 298.
Fotky nabouraného Veyronu přinesl server gtspirit.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?