Ach nebohé Bugatti. to jste někdo nemohli majitele tohoto skvostného vozu poučit, že Bugatti není Lamborghini a že na rozdíl od této italské značky, jejichž býci se prohánějí i po polích, Bugatti v genech ani špetku terénu nemá...
Auto není pes. Pes když něco neumí, dá se ho to naučit. Jistě, elektronika v motoru si poradí s ledasčíms, ale co je moc , to je moc.
Jeden majitel nejrychlejšího GT světa se rozhodl netrápit svého miláčka neustálým ježděném po silnicích a ukázat mu krásy a divy přírody. Pěkně a zblízka.
Co se ale nestalo, po krátkém výletu na pole pro něj musela přijet odtahovka. Majitel na to šel příliš zhurta a kotrmelec na bok auto zkrátka nepřežilo.
Jde o druhý Veyron, který postihl nešťastný osud. Z plánovaných tří set vyrobených kusů se tak důchodu dožije maximálně 298.
Fotky nabouraného Veyronu přinesl server gtspirit.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.