Podobně jako Evropa vyčkává auta z Číny, za oceánem stejně upřeně hledí i k vozům původem také z dálné Asie, tentokrát ovšem z Indie. Společnost Mahindra & Mahindra přijde na tamní trh již poměrně brzy.
Scénář bude stejný jako s auty z Číny. Pro import do USA budou použity stejné modely, jaké se prodávají na nenáročném indickém trhu, všechny ovšem projdou důkladnou revizí tak, aby splnily veškeré požadavky americké legislativy a samozřejmě i kupujících.
M&M hodlá ve všech padesáti státech splnit náročnou emisní legislativu se svým dieselovým motorem, který bude pohánět menší pick-up. 2,2 litru velký motor bude mít spotřebu 7,8 l/100 km.
Krom toho přijdou i další SUV a také větší pick-up, Mahindra & Mahindra se totiž specializuje právě na vozy s pohonem všech kol. Škoda jen, že do USA přichází právě v době krize prodejů těchto vozů.
První auta se objeví pravděpodobně na konci roku 2009, ačkoliv původní plán byl na začátek příštího roku. Plná ofenzíva začne o rok později, v roce 2010.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.