Podobně jako Evropa vyčkává auta z Číny, za oceánem stejně upřeně hledí i k vozům původem také z dálné Asie, tentokrát ovšem z Indie. Společnost Mahindra & Mahindra přijde na tamní trh již poměrně brzy.
Scénář bude stejný jako s auty z Číny. Pro import do USA budou použity stejné modely, jaké se prodávají na nenáročném indickém trhu, všechny ovšem projdou důkladnou revizí tak, aby splnily veškeré požadavky americké legislativy a samozřejmě i kupujících.
M&M hodlá ve všech padesáti státech splnit náročnou emisní legislativu se svým dieselovým motorem, který bude pohánět menší pick-up. 2,2 litru velký motor bude mít spotřebu 7,8 l/100 km.
Krom toho přijdou i další SUV a také větší pick-up, Mahindra & Mahindra se totiž specializuje právě na vozy s pohonem všech kol. Škoda jen, že do USA přichází právě v době krize prodejů těchto vozů.
První auta se objeví pravděpodobně na konci roku 2009, ačkoliv původní plán byl na začátek příštího roku. Plná ofenzíva začne o rok později, v roce 2010.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.