Lagonda ve své době konkurovala těm nejlepším včetně Rollsů a Bentleyů, dnes se možná vrátí, aby mohla své pozice dobýt zpět. Aktuální vlastník značky, Aston Martin, chce výrobu rozjet už za několik let.
Lagonda je jedna ze starobylých značek založených v prvních letech minulého století. Roku 1947 byla prodána Aston Martinu a postupně se stávala značkou sedanů a sportovních GT Astonu.
Posledním modelem byl Aston Martin Lagonda, velmi nevšední sportovní sedan, jehož výroba skončila roku 1989 po třinácti letech výroby bez nástupce. Vyrobilo se jen 645 kusů.
Značky Lagonda je ovšem škoda, Aston by ji proto rád opět využil. Již v roce 2009, tedy za rok, chce představit koncept s tímto jménem. Během dalších tří let, v roce 2012, chce koncept uvést do výroby.
No řekněte, nehodilo by se toto jméno především k novému sedanu Rapide?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.