O Nissanu GT-R by mohl jen opravdový rouhač nebo cynik prohlásit, že je to pomalé a nudné auto. Pro tunerskou divizi Nismo ale není rychlé a zábavné dostatečně, proto připravilo kit na tento exkluzivní sporťák.
Tento zajímavý kousek si zatím budete moci koupit jen v Japonsku, dá se samozřejmě čekat, že působnost se časem rozšíří. Cena tohoto paketu je (ne)příjemných 50 tisíc dolarů.
Co obsahuje? Každého řidiče jistě potěší nové pružiny a tlumiče vyvinuté spolu s renomovanou firmou Blisten. Vše korunují nová velká tvrzená kola Rays o dvaceti palcích průměru.
Tělo řidiče zase potěší nová sedadla s výrazným bočním vedením, které díky upuštění od elektrického nastavování šetří na hmotnosti příjemných pár kilo. O airbagy ale nepřišla.
Podvozek se může pochlubit i novým krytem, který zlepšuje aerodynamické vlastnosti, motoru lépe dýchat pomůže nový výfuk.
Na veškeré úpravy zájemce dostane 3 roky záruku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.