Vedúci predstaviteľ talianskej značky Alfa Romeo, Luca de Meo, nečakane zverejnil plány automobilky na najbližšie obdobie. Podľa neho sa pripravuje záplava nových modelov a nástup nových platforiem, nemenej dôležitou správou je, že Alfa Romeo pripravuje vstup na americký trh.
Dosluhujúci model 147 nahradí približne v polovici budúceho roka nová Alfa 149, ktorá sa bude uberať podobným smerom ako MiTo. V roku 2010 by mal nasledovať crossover postavený na základe aktuálneho modelu Alfa Romeo159, ktorého nástupcu čaká urýchlený vývoj.
Alfa Romeo plánuje spoluprácu so značkou Jaguar v súvislosti so zástavbou pohonu zadnej nápravy, ktorý sa objaví v nástupcovi modelu Alfa Romeo 169, ale najskôr až v roku 2012.
Tieto kroky by mali taliansku Alfu Romeo postaviť späť na nohy a mala by sa z nej stať plne konkurencieschopná automobilka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.