Automobilka Bugatti, ktorá patrí pod krídla materského koncernu Volkswagen oznámila celkom zaujímavú správu ohľadom svojho superšportového modelu Veyron. Bugatti Veyron je už zopár rokov v predaji, ale čo ponúkne jeho nová generácia?
Vedenie automobilky Bugatti oznámilo, že druhá generácia modelu Veyron sa predstaví verejnosti v roku 2012. Zatiaľ sa však nevie, či sa pod jeho kapotou objaví kompletne nový motor, jedno je však isté. Bugatti Veyron II by mal ponúkať výkon takmer z ríše snov, gigantických 1200 koní, krútiaci moment by mal mať hodnotu 1500 Nm. Tieto špičkové parametre budú Veyronu nepochybne umožnia popreháňať aj tie najlepšie športové motocykle, ktoré sú nepomerne ľahšie.
Žiaľ, okrem predbežného výkonu výrobca viacero informácií nezverejnil, isté je zatiaľ len to, že súčastný Veyron dostane nástupcu v roku 2012.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.