Situace kolem prodeje Hummeru se stále komplikuje. O tuto ryze terénní automobilku se nyní zajímá další skupina investorů, která tentokrát pochází z bohatých zemí na blízkém východě. Kdo si nakonec tuto značku odnese?
O Hummeru poslední dobou píšeme nějak často. A to i přesto, že nepředstavuje žádné nové modely. Na Hummer dopadnul plnou vahou pád prodejů SUV a GM se ho chce zbavit nejen z tohoto důvodu.
GM totiž potřebuje mít dostatek peněz na restrukturalizaci a ty může právě prodejem získat.
Dříve nejvíce mluvilo o společnosti Mahindra & Mahindra, ta ale nedávno přišla s prohlášením, že o Hummer v žádném případě nestojí. Nyní vyplouvají na povrch další možní zájemci.
Ti podle všeho pocházejí z arabských zemí. Tamní investoři již nyní drží své podíly kupříkladu ve Ferrari nebo v Aston Martinu.
Podle vyjádření vedení zatím GM jen vybírá z nepřeberné nabídky zájemců. Poté teprve vybere nejvážnějšího zájemce a začnou jednání.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.