Situace kolem prodeje Hummeru se stále komplikuje. O tuto ryze terénní automobilku se nyní zajímá další skupina investorů, která tentokrát pochází z bohatých zemí na blízkém východě. Kdo si nakonec tuto značku odnese?
O Hummeru poslední dobou píšeme nějak často. A to i přesto, že nepředstavuje žádné nové modely. Na Hummer dopadnul plnou vahou pád prodejů SUV a GM se ho chce zbavit nejen z tohoto důvodu.
GM totiž potřebuje mít dostatek peněz na restrukturalizaci a ty může právě prodejem získat.
Dříve nejvíce mluvilo o společnosti Mahindra & Mahindra, ta ale nedávno přišla s prohlášením, že o Hummer v žádném případě nestojí. Nyní vyplouvají na povrch další možní zájemci.
Ti podle všeho pocházejí z arabských zemí. Tamní investoři již nyní drží své podíly kupříkladu ve Ferrari nebo v Aston Martinu.
Podle vyjádření vedení zatím GM jen vybírá z nepřeberné nabídky zájemců. Poté teprve vybere nejvážnějšího zájemce a začnou jednání.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.