Čínska automobilka Brilliance, v ktorej má podiel štát Čína a nemecké BMW, to myslí s inváziou na európske trhy naozaj vážne. Na jesennom parížskom autosalóne predstaví hneď 4 modely zo svojho portfólia.
Na Európske trhy zavítajú celkom 4 modely - malý hatchback BS2, ktorý ma pôvod v Chevrolete Lacetti, kupé BC3, ktorý zas akokeby z oka vypadol kórejskému Hyundaiu Coupé. V ponuke bude aj sedan strednej triedy BS4 a zmieňovaný model BS6, ktorý sa preslávil svojimi výsledkami v crashtestoch.
Spoločnosť HSO Motors Europe, európsky importér vozidiel značky Brilliance oznámila, že sedan BS4 sa objaví na vybraných trhoch hneď po premiére na parížskom autosalóne.
V domácej Číne ide o veľmi populárne modely, veď napríklad, na čínskom trhu sa za minulý rok predalo vyše 32 000 vozidiel Brilliance BS6 a vyše 80 000 kusov BS4.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.