Volkswgen připravil pro výstavu Pebble Beach Concours d'Elegance speciální edici své novinky pro americký trh, Passatu CC. Má za úkol představit a ukázat tento model Američanům v tom nejlepším možném světle.
Jak vypadá zlaté pobřeží? Podle Volkswagenu má na sobě vrstvu trojitého laku se zlatou, stříbrnou a hnědou složkou. Pro zdůraznění speciality je tu nový přední spoiler a ani 19palcová kola nepocházejí ze sériového auta.
V interiéru najdeme čtveřici kůží čalouněných ergonomických sedadel se speciálními barvami v odstínech dohněda.
Pod kapotou je vrcholný šestiválec 3,6 FSI spřažený s převodovkou DSG. O tom, bude-li tento model někdy možné koupit, se Volkswagen nezmínil, nedá se to ale očekávat.
Volkswagen čeká, že většinu Passatů CC prodá právě v USA (až 60%), proto je třeba trh dobře připravit. Vypadá to tak, že tímto konceptem se mu podařilo zaujmout.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.