Stává se takovou malou tradicí, moderním zvykem, že první kus především těch zajímavějších modelů se prodá dražbě nějakému solventnímu zájemci. Stejný osud potkal i úplně první Bugatti Veyron Grand Sport.
Dosavadní cenový rekord drží taktéž Bugatti, tentokrát ovšem Type 57SC Atlante Coupé, které se vydražilo za 7,92 milionu dolarů. Veyron, nikterak překvapivě, tuto částku ani v nejmenším nezdolal.
Právo vlastnictví kusu s pořadovým číslem 1 vydražil neznámý kupec za 3,19 milionu dolarů, to je při dnešním kursu 52 a čtvrt milionu korun.
Veyron Grand Sport bude o něco dražší než uzavřená verze, přesnou cenu ale ještě svět nezná.
Rozsáhlou galerii včetně videa Veyronu jsme uveřejnili v tomto článku.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.