Stává se takovou malou tradicí, moderním zvykem, že první kus především těch zajímavějších modelů se prodá dražbě nějakému solventnímu zájemci. Stejný osud potkal i úplně první Bugatti Veyron Grand Sport.
Dosavadní cenový rekord drží taktéž Bugatti, tentokrát ovšem Type 57SC Atlante Coupé, které se vydražilo za 7,92 milionu dolarů. Veyron, nikterak překvapivě, tuto částku ani v nejmenším nezdolal.
Právo vlastnictví kusu s pořadovým číslem 1 vydražil neznámý kupec za 3,19 milionu dolarů, to je při dnešním kursu 52 a čtvrt milionu korun.
Veyron Grand Sport bude o něco dražší než uzavřená verze, přesnou cenu ale ještě svět nezná.
Rozsáhlou galerii včetně videa Veyronu jsme uveřejnili v tomto článku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.