Po mnoha a mnoha spekulacích společnost Mahindra & Mahindra ztratila svůj zájem o americkou značku Hummer. Podle dosavadních informací nejvýraznější adept na nového majitele to potvrdil na tiskové konferenci oficiálně.
Očekává se, že důvod tohoto rozhodnutí je jasný, Hummer se propadá čím dál tím víc do ztráty a tu si nemůže žádný koncern dovolit financovat zbůhdarma. Tradiční výrobce velkých aut není atraktivní i proto, že velká auta vycházejí z módy, jak jsme na tomto webu psali již mnohokrát.
I přesto mají o Hummer zájem další společnosti. Snaha o koupi čínským koncernem Hunan Changfeng Motor vychladá, na druhé straně ale stojí dynamická indická firma Tata, která se neustále snaží prodrat dále na západ. Zatím koupila Jaguar a Land Rover, bude Hummer dalším?
Černého koně hraje v kolotoči prodejů ruský multimilionář Oleg Deripaska, který o firmu taktéž projevil zájem.
GM by se závaží v podobě prodělávající značky jistě rád zbavil, vypadá to tedy, že prodej bude brzy na spadnutí.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.