Lexus na moskevském autosalonu předvede inovaci ve svém výrobním programu a dotkne se hned toho nejlepšího co má tato japonská automobilka na skladě. Půjde o luxusní limuzínu LS a to s menším z motorů, s osmiválcem.
Lexus prodává dvě varianty své limuzíny LS, základní osmiválec LS 460 s benzínovým V8 o výkonu 380 koní, nebo hybridní osmiválec ve verzi 600h o výkonu 394 koní. Tuto lahůdku jsme měli možnost otestovat.
Hybridní varianta je vybavena pohonem všech kol přes diferenciál Torsen. Tento systém dosud chyběl slabší verzi, která jej právě dostane. Inovaci Lexus oficiálně představí na autosalonu v Moskvě.
Stejně jako u silnější verze, i u menší bude mít převahu zadní náprava, půjde tam 60 % síly. Rozdíl potom hledejme v převodovce, zatímco 600h využívá CVT, převodovky s plynule měnitelným převodem, 460 bude i nadále používat osmistupňový automat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.