Citroen ve spolupráci s časopisem převážně o designu, Intersection Magazine, připravil velmi speciální edici svého vrcholného modelu C6 s názvem Office. Jak jméno samotné napovídá, půjde o něco pro pracovité lidi.
Pro letošní, již 61. filmový festival v Cannes, připravil Citroen lahůdku. Speciální C6. Čím se tento model, který poté uvidíme ještě na autosalonu v Paříži, liší od série?
Na první pohled zaujme matně černá barva, která spolu s černě tónovanými skly a úplně stejně černými koly vytváří podivuhodnou atmosféru. Černá nekončí ani v alcantrou a kůží čalouněném interiéru.
Citroen na tvorbě kancelářského modelu spolupracoval třeba s firmou Blackberry, která se postarala o veškerou konektivitu. O dokonalý poslech hudby se stará Kenwood.
Zkrátka, dal bych si říct.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.