Americký úrad pre bezpečnosť na cestách National Highway Traffic Safety Administration oznámil, že nemecká automobilka BMW má dosť závažné problémy so svojími najpredávanejšími modelovými radami. Ide o 200 000 vozidiel značky BMW.
Problém sa týka BMW rady 3 modelového roku 2006, rady 5 modelového roku 2005 a 2006, a menšieho z ponúkaných modelov SUV, BMW X3 pre modelový rok 2006.
Automobilka BMW sa k tomuto problému postavila veľmi solídne. Okrem bezplatného odstránenia závady BMW predĺži záruku na 10 rokov platnú od prvej registrácie, bez ohľadu na počet najazdených kilometrov! Touto predĺženou zárukou vedenie automobilky dokazuje, že BMW nie je osud ich klientov vôvec ľahostajný. Napokon, BMW svojou predĺženou zárukou na 10 rokov strčí hravo strčí do vrecka aj rekordnú 7-ročnú záruku značky KIA.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.