Nový Jaguar XF je už sám o sebe veľmi dynamicky vyzerajúca luxusná limuzína so slušnými výkonovými parametrami. Čo sa však s takýmto sériovým XF-kom stane po všemožných úpravách tunera? Mechanici Ardenu už tradične pripravili veľmi ostro vyladenú beštiu ponúkajúcu nezabudnuteĺné záźitky z jazdy.
Tunerským zásahom sa nevyhli ani pohonné jednotky. Pôvodný osemvalec s objemom 4,5 litra bol prevŕtaný na objem 4,8 litra a ponúka diabolský výkon 550 koní, čím sa Jaguar od Ardenu posúva do teritória BMW M5. K dispozícii je aj slabšia, atmosférická verzia s výkonom 380 koní. Arden však nezabudol upraviť ani naftovú verziu, naftový šesťvalec s objemom 2,7 litra ponúkal pôvodne 207 koní výkonu, teraz je však upravený na výkon rovných 250 koní.
Okrem 21-palcových kolies sa o špičkové jazdné zážitky stará aj športovo vyladený znížený podvozok.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?