Aston Martin vypustil do světa první obrázek nového modelu One-77, jednoho z nejexkluzivnějších vozů v historii značky. Tento první zveřejněný projekt pod novým vlastníkem možná naznačuje směr, kterým se Aston vydá.
One-77 bude superexkluzivním vozem, to je dnes již nad slunce jasné. Jak napovídá nápadná číslice 77, přesně tolik exemplářů spatří světlo tohoto světa. A každý bude originálem.
Aston pro One-77 připravuje nepřebernou a dosud nevídanou škálu možností individualizace, která se nezastaví jen barvami, látkami, nitěmi obšití...
Pod kapotou bude sedmilitrový dvanáctiválec o zatím neznámém výkonu, pro zachování téma sedmiček se ale mluví o 700 koních. Kostra bude hliníková, maximum karoserie bude z uhlíkových vláken. Tak jako tak, půjde o dosud nejrychlejšího silničního Astona.
Cena bude velmi pěkná. Za jedinečný exemplář si skupina kolem Davida Richardse nechá zaplatit přes jeden milion liber. Auto se představí buď letos nebo na začátku příštího roku, vážní zájemci jej pravděpodobně uvidí dříve.
Automobilka poskytla první skici tohoto budoucího supermodelu, které se nacházejí na microsite věnované přímo tomuto modelu - www.one-77.com.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?