So stúpajúcim tlakom verejnosti a médií na automobilky súvisí uvádzanie ekologických modelov automobilov na trh. Svojimi hybridnými modelmi preukazuje ekologické cítenie čoraz viac výrobcov automobilov, pozadu nechce ostať ani nemecký Opel.
Koncern General Motors však uviedol aj ďalší hybridný koncept Volt, tentoraz však pod značkou Chevrolet. Chevrolet Volt sa predstavil s rovnakou technikou hybridného pohonu, ako sesterský model pod značkou Opel. GM už oznámilo, že štúdia Volt sa dočká sériovej výroby, bude to však najskôr v roku 2011. Je teda viac než pravdepodobné, že hybridné modely od Opla a Chevroletu budú využívať rovnakú technológiu s názvom E-Flex.
Technológia E-Flex je konštruovaná na životnosť približne 10 rokov a zhruba 230 000 najazdených kilometrov, na Li-Ion batérie koncern GM plánuje zvláštný záručný program, prepojený s bližšie nešpecifikovanými finančnými zvýhodneniami.
Hybridné modely by sa mali zo začiatku vyrábať najprv v USA a do Európy by sa mali dovážať. Problémom by však mohla byť vyššia cena, keďže cena základného modelu na americkom trhu by mala byť zhruba o 16 000 dolárov vyššia ako by stál porovnateľný model s klasickým benzínovým motorom.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.