Jedna z těch legendárnějsí značek v automobilovém průmyslu, Packard, bude možná po desítkách let oživena. Majitelé práv této ikony jazzového věku totiž celou značku se vším všudy prodávají a to za velice příjemnou cenu.
Jedna z nejstarších automobilek, Packard, byla založena v posledním létě předminulého století. Vyráběla jedny z nejlepších aut své doby, byla známa díky řadě inovací, které každý nový model doprovázely. Zkrátka svého druhu ikona, která se svoji slávu vydobyla především ve svém domovském přístavu - v USA.
Značka přestala vyrábět na konci 50 let. Vlastníci značky se v 90. letech pokusili projekt obnovit. Postavili dokonce i prototyp nového vozu, ten se ale nikdy nedočkal výroby. I on obsahoval tradiční motor V12.
Dnes, 10 let po pokusu o znovuobnovení, je značka k prodeji včetně všech dokumentací, podkladů a jako bonus i onoho prototypu a to za vyvolávací cenu 1,5 milionu dolarů.
Dnes je obnovování značek v módě, vždyť před pár dny jsme psali o znovuobnovení Daimleru, jinak vzpomeňme třeba luxusní Maybach nebo Bugatti.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?