Jedna z těch legendárnějsí značek v automobilovém průmyslu, Packard, bude možná po desítkách let oživena. Majitelé práv této ikony jazzového věku totiž celou značku se vším všudy prodávají a to za velice příjemnou cenu.
Jedna z nejstarších automobilek, Packard, byla založena v posledním létě předminulého století. Vyráběla jedny z nejlepších aut své doby, byla známa díky řadě inovací, které každý nový model doprovázely. Zkrátka svého druhu ikona, která se svoji slávu vydobyla především ve svém domovském přístavu - v USA.
Značka přestala vyrábět na konci 50 let. Vlastníci značky se v 90. letech pokusili projekt obnovit. Postavili dokonce i prototyp nového vozu, ten se ale nikdy nedočkal výroby. I on obsahoval tradiční motor V12.
Dnes, 10 let po pokusu o znovuobnovení, je značka k prodeji včetně všech dokumentací, podkladů a jako bonus i onoho prototypu a to za vyvolávací cenu 1,5 milionu dolarů.
Dnes je obnovování značek v módě, vždyť před pár dny jsme psali o znovuobnovení Daimleru, jinak vzpomeňme třeba luxusní Maybach nebo Bugatti.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?