Sériová výroba novej Škody Superb Combi sa má podľa českého týždenníka Ekonom rozbehnúť 3. novembra 2009. Informuje o tom štvrtkové číslo časopisu.
Podľa týždenníka by sa pôvodné termíny pre prípravu a nábeh výroby nemali veľmi meniť. Tohto roku v jeseni by mali prebehnúť skúšky technológií vrámci „overovacej série“. Na prelome rokov by mala nasledovať nultá séria, ktorá by už takmer zodpovedala budúcej sériovej verzii.
Ešte pred pred príchodom modelu Superb Combi však Škoda chystá premiéru modelu Yeti. Jeho predvýrobné prototypy sú podľa Ekonoma hotové, v priebehu vývoja však boli zaznamenané zmeny v zadaní modelu. Automobilka by podľa časopisu mala zahájiť nultú sériu Yetiho niekedy pred začiatkom nasledujúcich letných prázdnin, teda zhruba 3 mesiace pred zahájením predaja.
Škoda Auto sa však k zverejneným informáciám nevyjadrila.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.