Jakémusi Thomasovi, který žije v Jižní Africe, přišel do schránky dopis, kterému bychom u nás neřekli jinak než že má modrý pruh. Oproti jeho očekáváním v něm stálo, že překročil tam a tam se svým Volkswagenem Polo dovolenou rychlost.
Jenže takových případů se denně stávají tisíce a proto bychom o něm jistě nepsali.
Celý vtip se skrývá na fotce, kterou ve velkém najdete na konci tohoto krátkého textu. Polo fakticky jelo oněch 76 km/h, pokud se mi podařilo dobře rychlost z obrázku vyčíst, přesto však jistě nelze dávat vinu majiteli ani řidiči tohoto drobného vozu z Wolfsburgu.
Jak celý případ přesně dopal, to nevíme, dá se ale čekat, že úřady nebudou natolik tvrdohlavé aby Thomasovi jeho nevinu přiznaly.
Via Daily WTF
P.S. Ano, opravdu je to odtahovka.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.