Citroen pripravil zaujímavo vyladenú špeciálnu verziu luxusnej limuzíny Citroen C6 s názvom Pallas. Tento zástupca francúzkej automobilky sa poprvý krát predstaví verejnosti v novom špeciálnom zlatom odtieni.
Exteriér zaznamenal viacero odlišností oproti bežnej verzii, okrem zlatého odtieňa sa nepatrne znížil podvozok, spätné zrkadlá dostali čierne lakovanie, novinkou sú aj tmavo ladené hliníkové disky a nový spojler na hrane zadnej kapoty.
Ako už naznačuje názov špeciálnej edície, cestujúci sa budú v útrobách C6-ky naozaj cítiť ako v paláci, nakoľko jej výbava je mimoriadne bohatá. Sedadlá, alebo skôr kreslá, porýva koža v dvojtónovom hnedom odtieni. Pre zadných pasažierov je pripravený multimediálny systém s dotykovou obrazovkou, LCD displejom a DVD-prehrávačom. Citroen si pripravil aj jednu vychytávku, a to mobilný prístup na internet na základe odtlačkov prstov.
Pohon má na starosti špičkový agregát 2.7 V6 HDi s výkonom 207 konských síl.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.