Americké značce Hummer, dnes již tradičnímu výrobci obřích vozů na čtyřech kolech, se zákonitě nedaří vzhledem ke značnému poklesu zájmu o SUV v Severní Americe. Přesto o ni má společnost Mahindra & Mahindra značný zájem.
Tato společnost má velké plány s proniknutím svých vozů na trh v USA. Problémem je, že Mahindra & Mahindra v současné době žádné vozy schopné dovizu na západní trhy nemá. V Indii jde o předního producenta SUV a užitkových vozidel.
Dravá firma chce své procento i z lukrativního trhu za oceánem, proto zde zákládá dealerství a pokukuje po tom, co tam prodávat. Mahindra promeškala svou šanci, nekoupila značky Land Rover a Jaguar od Fordu, předstihla ho konkurenční značka z Indie, Tata. To už se podruhé nesmí stát.
Hummeru se nedaří, prodeje poklesly meziročně o 40% a je to jen další okov, který táhne koncern General Motors ke dnu. Proto by se prodeji nemohl nikdo divit, ostatně některé zprávy to naznačovaly již dříve.
Otázkou je co se skomírající značkou chce dělat Mahindra. Podle některých zdrojů jde Mahindře především o zavedené jméno.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.