Lidem v okolí okruhu v Maranellu se podařilo zahlédnout a vyfotit záhadné, dosud neznámé a přitom naprosto nemaskované Ferrari. Ihned se vynořila vlna spekulací o tom kdo co a jak mohl něco takového vyrobit.
Spekulací se vynořilo mnoho a velmi se rozcházely. Dle některých jde o nástupce aktuálního nejmenšího modelu F430, jiní mluvili o lehkém supersportu, o kterém jsme mluvili nedávno, viděl jsem i názor, že půjde o malé a očekávané "Dino", nový základ nabídky.
Ačkoliv sama automobilka nic zatím oficiálně neřekla, s největší pravděpodobností jde o individuálně upravenou F430. Takových úprav se událo již mnoho a o některých jsme i psali. Ferrari nemá problém někomu s dostatečně naditou peněženkou připravit auto dle jeho gusta a gusta designéra, kterého si zákazník najme.
Vše se omezuje jen na základní tvar daný rámem karoserie a prosklení. Je pravděpodobné, že se sama automobilka k autorství v nejbližší době přizná a ukáže toto auto světu.
Fotografie si můžete prohlédnout na serveru italiaspeed.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.