Subaru zjistilo, že výkonu není nikdy dost a proto pro modelový rok 2009 zvýšilo výkon svého modelu Impreza WRX. Tento již tak dost rychlý vůz dostal několik desítek koní navrch a k tomu ještě vylepšený podvozek.
Subaru se bude muset poprat s novým Mitsubishi Ralliart a proto potřebuje přizbrojit. Pomůže mu v tom o kus silnější motor?
Stávající 2,5 turbo z modelu WRX dostane ze současných 230 koní příděl dalších pětadvaceti, takže čekejme finální výkon 265 koní. Točivý moment vzroste na 330 Nm. To by mělo zlepšit zrychlení i maximální rychlost, zatím ale nevíme o kolik.
Zatáčkovitým pasážím jistě dobře poslouží upravený podvozek se silnějšími stabilizátory a o chlup tužším odpružením.
V závislosti na zemi by se mohla změnit i výbava na bohatší, přesné informace o tom, jaké to bude v ČR, zatím nemáme.
Subaru na nedávném autosalonu v Londýně představilo hned několik vylepšení pro Imprezu. Redakční test Imprezy si můžete přečíst zde.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.