Subaru zjistilo, že výkonu není nikdy dost a proto pro modelový rok 2009 zvýšilo výkon svého modelu Impreza WRX. Tento již tak dost rychlý vůz dostal několik desítek koní navrch a k tomu ještě vylepšený podvozek.
Subaru se bude muset poprat s novým Mitsubishi Ralliart a proto potřebuje přizbrojit. Pomůže mu v tom o kus silnější motor?
Stávající 2,5 turbo z modelu WRX dostane ze současných 230 koní příděl dalších pětadvaceti, takže čekejme finální výkon 265 koní. Točivý moment vzroste na 330 Nm. To by mělo zlepšit zrychlení i maximální rychlost, zatím ale nevíme o kolik.
Zatáčkovitým pasážím jistě dobře poslouží upravený podvozek se silnějšími stabilizátory a o chlup tužším odpružením.
V závislosti na zemi by se mohla změnit i výbava na bohatší, přesné informace o tom, jaké to bude v ČR, zatím nemáme.
Subaru na nedávném autosalonu v Londýně představilo hned několik vylepšení pro Imprezu. Redakční test Imprezy si můžete přečíst zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?