Subaru zjistilo, že výkonu není nikdy dost a proto pro modelový rok 2009 zvýšilo výkon svého modelu Impreza WRX. Tento již tak dost rychlý vůz dostal několik desítek koní navrch a k tomu ještě vylepšený podvozek.
Subaru se bude muset poprat s novým Mitsubishi Ralliart a proto potřebuje přizbrojit. Pomůže mu v tom o kus silnější motor?
Stávající 2,5 turbo z modelu WRX dostane ze současných 230 koní příděl dalších pětadvaceti, takže čekejme finální výkon 265 koní. Točivý moment vzroste na 330 Nm. To by mělo zlepšit zrychlení i maximální rychlost, zatím ale nevíme o kolik.
Zatáčkovitým pasážím jistě dobře poslouží upravený podvozek se silnějšími stabilizátory a o chlup tužším odpružením.
V závislosti na zemi by se mohla změnit i výbava na bohatší, přesné informace o tom, jaké to bude v ČR, zatím nemáme.
Subaru na nedávném autosalonu v Londýně představilo hned několik vylepšení pro Imprezu. Redakční test Imprezy si můžete přečíst zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.