Jeden šejk z Kataru potřeboval nechat vyměnit olej ve svém Lamborghini. Nechal za to ovšem bratru asi 710 tisíc korun. Jak někdo mohl zaplatit za takovou banalitu tak nesmyslně vysokou sumu, to se dozvíte v článku.
Samotná výměna oleje přišla na 3552 liber, v přepočtu tedy asi 100 tisíc za kvalitní hektolitry oleje. Kde se ale ztratily zbývající statisíce?
Šejk odmítl dovézt svůj klenot k dealerovi osobně a proto ho poslal letadlem. Problém je, že ačkoliv majitel je z Kataru, kde také své zuřivé býky přechovává, rozhodl se vyměnit olej v servisu v Londýně. Jeho plechový miláček tak do Evropy cestoval letadlem.
Personál na letišti se údajně nejvíc pozastavoval nad tím, zda šejk vůbec dokáže myslet ekologicky, napsal deník Sun.
Tak, dost bulváru a vraťme se k seriózní práci.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.