Jeden šejk z Kataru potřeboval nechat vyměnit olej ve svém Lamborghini. Nechal za to ovšem bratru asi 710 tisíc korun. Jak někdo mohl zaplatit za takovou banalitu tak nesmyslně vysokou sumu, to se dozvíte v článku.
Samotná výměna oleje přišla na 3552 liber, v přepočtu tedy asi 100 tisíc za kvalitní hektolitry oleje. Kde se ale ztratily zbývající statisíce?
Šejk odmítl dovézt svůj klenot k dealerovi osobně a proto ho poslal letadlem. Problém je, že ačkoliv majitel je z Kataru, kde také své zuřivé býky přechovává, rozhodl se vyměnit olej v servisu v Londýně. Jeho plechový miláček tak do Evropy cestoval letadlem.
Personál na letišti se údajně nejvíc pozastavoval nad tím, zda šejk vůbec dokáže myslet ekologicky, napsal deník Sun.
Tak, dost bulváru a vraťme se k seriózní práci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.