Audi nespí na vavřínech a připravuje ještě silnější verzi svého modelu R8. Desetiválcový motor usazený mezi zadními koly by měl drtit všechny možné i nemožné soupeře včetně nové Corvetty, která nedávno zajela skvělý čas na Nurburgringu.
Podle zdroje přímo z Audi nová R8 s motorem V10 má na to, aby zdolala čas Chevroletu Corvette ZR1 na legendárním okruhu Nurburgring, přesněji na jeho severní smyčce. Té se podařilo ustanovit 7.26, čímž se nesmazatelným písmem zapsala do historických tabulek okruhu. Porazí tak i úhlavního soupeře, Nissan GT-R, který zajel 7:29.
Tento vůz motorem uprostřed by podle všeho neměl být jen nadopovaným derivátem, V10 dostane tužší rám, který se lépe vyrovná s mamutí silou motoru, zvětší se brzdy (mluví se o použití keramických brzd), jisté je nové odpružení. Zvenčí bude silná verze identifikovatelná podle větších přívodů vzduchu.
Zatím neznáme přesné označení, spekuluje se o pouhém R8 V10, zajímavější by potom bylo R10, popřípadě R8-S po vzoru malého kupé TT.
Místem představení bude podle všeho Paříž, čas - září.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.