Toyota má v plánu prodávat mnohem víc Priusů než dosud. Oznámila to v souvislosti s příchodem nové generace této hybridní ikony, o které jsme vás již informovali. Navýšení má být v řádu desítek procent.
Rapidně rostoucí cena benzínu znamená požehnání pro výrobce ekologických aut s nízkou spotřebou. Celý svět čeká především na dva modely - Chevrolet Volt a novou generaci Priusu.
Toyotě se minulý rok podařilo udat 281 tisíc Priusů. S tím, jak rychle roste cena benzínu, smazává se vyšší cena hybridů, protože nižší spotřebou rozdíl v kupní ceně rychle zahladí. I proto Toyota chce v nejbližší době zvýšit produkci Priusů o 70%, přesněji na 480 tisíc kusů ročně.
Pomůže k tomu nová továrna v Mississippi, bude tak moci místo největšího odbytu, USA, zásobovat továrnou přímo na místě.
Vše co zatím víme o novém Priusu najdete zde. Na tomto odkazu přidáme malou spekulaci o solárních panelech.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.