Ratan Tata, zakladatel automobilky Tata, hodlá zvýšit prodeje superlevného auta Nano a to spoluprácí s koncernem Fiat. S ním se pokusí prorazit i na trzích, na kterých by to se jménem Tata bylo obtížné.
Nano by se mohlo prodávat na rozličných trzích a to dokonce i na těch evropských. Pravděpodobně sice ne na těch, nad kterými drží ochrannou ruku Evropská Unie, protože její homologační předpisy by takové auto asi nepustily na silnici, na východě by to ale snad šlo.
Ovšem neprodávalo by se pod značkou Tata. Zahraniční zdroje spekulují o tom, že by se na trzích, kde Tata nemá jméno, prodávala pod značkou známějšího výrobce Fiat. Ten by totiž mohl nabídnout nejen značku, ale i rozsáhlou servisní a prodejní síť.
Právě pod křídy tohoto výrobce by se mohla celoindické expanze přeměnit v celosvětovou.
Představení superlevného vozítka najdete tu. Článek o přípravě Nana pro Evropu zase objevíte po kliknutí na tento odkaz.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.